tisdag, oktober 16, 2012

Starting over

Så, det var dags att göra något nytt, därför är jag här.
Inte nytt som i att börja blogga utan nytt som att lägga den gamla åt sidan & starta en helt ny. Inte så drastiskt som att byta bloggportal eller helt inriktning, bara byta adress och för en, förhoppningsvis, nytändning.

Det är samtidigt lite vemodigt att lämna den gamla bloggen, jag har ju levt med den i 4 år. På pricken idag dessutom. Mycket har hänt på den tiden och nu kände jag att behövde hända något här också.  Jag har haft blogguppehåll innan, bytt design osv på den gamla men nu krävdes det något mer.
Jag hoppas såklart att många av de gamla bloggläsarna följer med över till den här bloggen istället men också att det är många nya som hittar hit också!

Jag kommer att ta en del inlägg från den gamla bloggen med mig. Inte vilka som helst utan recept framförallt och kanske även ett eller annat tips. Jag hoppas att det här är vad jag behöver för att få upp motivationen igen. Å skulle jag ångra mig så finns den gamla bloggen kvar...iaf ett tag till. Ni som vill kika där hittar den här.

Det kommer en presentation av mig, för de läsare som kommer till, men den kommer lite senare.  Kom gärna med synpunkter, åsikter och tips på vad jag ska blogga om eller vad ni vill höra om!

Tills vi hörs igen - lev väl!


2 kommentarer:

  1. Jag hänger med och ändrar adressen på min sida så den är uppdaterad :):)

    SvaraRadera
  2. Jag följer med på din nystart! :)
    Kram Erika

    SvaraRadera