torsdag, oktober 25, 2012

Tinar upp

Så kom då den första snön. Typiskt nog tillsammans med åska medans vi var ute & red. Det blev en kall tur.
Jag blev tilldelad Goldie & vi gav oss iväg i ett fint men kallt höstväder. Av förklarliga skäl var Goldie stel i början & då ganska älgliknande. Lagom tills hästen mjuknade kom åskan & snön. Kalla var vi när vi kom tillbaka hem men glada!
Nu står maten i ugnen, Cannelloni med spenat & skinka. Jocke bör vara på ingång & jag värmer mig med en massa ljus medans jag väntar - mys!


2 kommentarer:

  1. Åskade det också? Det missade jag! Njöt bara av att se snön falla :)

    SvaraRadera
  2. Ja det gjorde det men det vara bara någon enstaka knall! Å vi njöt inte det minsta av snön...fy va kallt å blött det blev! Längtar tils den ligger som ett tjockt duntäcke över hela vår värld istället =)

    SvaraRadera