lördag, november 17, 2012

Så mycket Uggla

Sådär, då är det dags att krypa upp i soffan & ni ska veta att jag sett fram emot den här kvällen!

Jag fullkomligt älskar Så mycket bättre och ikväll är det dags för Magnus Ugglas dag!
Behöver jag säga att jag älskar Uggla ännu mer?!


Bilden är från hd.se

Jag är liksom uppväxt och uppfostrad med Uggla snurrandes på LPn. (För er som inte vet vad en LP är - googla det!)
Ugglas skiva 35-åringen var en av de första skivorna jag själv köpte.
Jag har sett honom live otaliga gånger & han slutar liksom aldrig att imponera med sina finurliga och ärligt slående texter.

Det ska bli spännande att se vad de andra artisterna gör av Ugglas allsångsnummer och de väldigt igenkänningsbenägna balladerna även om jag antagligen kommer tycka att Uggla hade gjort det bättre själv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar