måndag, januari 28, 2013

Fynd!

Varje dag när jag går till & från jobbet (och på lunchen) går jag förbi TIGER affären i Tegnérgallerian.
de har hur mycket skräp som helst men billigt är det & ibland får de in saker som är bra eller fina.

Idag såg jag att de fått in bakformar i silikon så på väg tillbaka till jobbet på lunchen gick jag in där. Två avlånga bakformar fick följa med hem, en illgrön och en chockrosa. Men vad gör det? Det kanske tillomed blir ännu roligare att baka med lite färg?

När jag sen gick varvet runt affären hittade jag de här söta värmeljushållarna. Tre stycken fick följa med hem & priset av 10 kronor styck kan man inte kalla det för annat än fynd! Perfekta för mina votivljus från Partylite som kräver en ljushållare som är ganska smal. Vad tycker ni, var de värda sina 30 kronor?



1 kommentar:

  1. Hihi jag har såna i fönstret på jobbet :) Tycker de är jättefina! Puss!

    SvaraRadera