söndag, januari 27, 2013

Nytt i garderoben

När jag var på GS igår hade jag ett mission. Det var att hitta en ny väska eftersom den gamla jag haft gick sönder i veckan.

Jag hittade en jag gillade skarpt. Den var ganska ruff men prislappen fick mig att backa. 1499,- är lite väl mycket för en väska enligt mig. Det blev istället en annan & jag gillar den här också riktigt mycket. Enkel precis som jag vill ha en väska!


Vi gick in i ett par andra affärer också & en av mina favoriter är New Yorker. Jag hittar alltid något där! Denna gången blev det en stickad tröja med luva i en härlig grön nyans, en mörkt gråmelerad bas tröja med v-ringning både fram & bak, ett svart enkelt skärp & en vit BH. Finns det någon annan affär som har så mycket roliga underkläder? Färg- och detaljrika, även om det denna gången blev en vit för mig, och så spännande. Inte bara "vanliga" underkläder heller. Det är skitkul att gå där och bara titta på allt fint man kan ha under. Dessutom är det billigt på New Yorker. Alltihop kostade 498 kr och då var ingenting på rea. Jag köper gärna billigt för att kunna byta oftare med gott samvete!



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar