lördag, februari 02, 2013

God morgon efter ogod natt

Jag har sovit så dåligt inatt.
Eller egentligen inte men jag har vart vaken flera gånger. När jag har sovit har jag sovit gott men med jobbiga drömmar!
Vaknade första gången pga av en dröm vid halv 2 men då kommer jag inte ihåg vad jag drömde. Andra gången var vid 4. Då hade jag drömt att jag flyttat till Jönköping för att plugga och första natten där hade jag Ernzt med som sällskap men då vår det någon som bröt sig in och stal honom. Behöver jag säga att jag vaknade kallsvettig och livrädd att han var borta? Tittade över kanten på sängen och som tur var låg han & sov gott i sin säng jämte mig.

Klockan ringde vid strax innan 7 och efter lite frulle åkte Jocke till skogen för lite jakt. Hunden & jag tog en promenad och nu vilar vi oss i form framför nyhetsmorgon med lite kaffe inför vallning om några timmar.

Resten av dagen är planerad men den avslutas garanterat som i många andra stugor med första deltävlingen av Melodifestivalen.

Hoppas ni får en fin dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar