fredag, mars 15, 2013

Long time no see

Alldeles för länge sedan sist. Sjuka, trötthet, sjuka igen och brist på energi har varit anledningen till tystnaden. Här kommer iaf en snabb update på vad som hänt sedan sist!


 
Jag gjorde en variant av en stulen idé och den blev mycket uppskatt ett eget inlägg om stolen senare.
 
 
Ensam-mys blev det när mannen var i Dalarna och tog sig de 9 milen på skidor!
 

 
Medans han slet i spåret njöt jag av goe-frulle med fint sällskap!
 
 
Våra ritningar på huset är klara och förhandsbeskedet har kommit. Nu är det bara resten kvar!
 

 
Första kaffen på altanen för i år avnöjts i solen häomdagen också.
Å här bilder från en morgonpromenad med Ernzt. När jag kom upp på backen och tittade till väster såg jag natten försvinna (vänstra bilden) och när jag vände mig om och tillade mot öster såg jag dagen komma (högra bilden). Häftigt att det syns så tydligt. Bilderna är tagna precis efter varandra på samma ställe men åt motsatta väderstreck.




Instagram håller jag uppdaterat även om jag vart dålig på att blogga, vill ni följa mig där heter jag ernztsmatte!
 
Vi hörs snart igen! Kram

2 kommentarer:

  1. ÄNTLIGEN är du tillbaka vännen <3 Har saknat dina inlägg. Kram och puss!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha...tur att någon saknat dem! Puss!

      Radera