onsdag, mars 27, 2013

Onsdag kväll

Efter jobbet styrde jag kosan till Willys. Det var jag INTE ensam om att göra. Galet vad mycket folk men det är nog ännu värre imon! Alla ska ju storhandla innan helgen. Vi som annars handlar via handla24.se är ju inte i affären så ofta men nu skulle jag handla till smörgåstårtan jag ska göra tills på fredag. Panikkänslan kom över mig ett par gånger där i affären mellan kundvagnar & armbågande medhandlare. På fredag ska vi nämligen ha födelsedagskalas för både lillasyster, mamma & mig. Jag fick med mig det jag skulle & imon kväll ska jag göra botten så den får "gotta till sig" över natten. Det blir så mycket godare om man gör smörgåstårtan själv istället för att köpa den. Tycker ni inte det?

Nu är det dags att krypa ner i sängen. En jobbedag kvar sen långhelg. Jag hoppas på VÄRME även om det inte ser så lovande ut i prognosen. Men hoppas kan man alltid & nu är jag faktiskt riktigt trött på kylan. Ljuset kommer ju snart i alla fall för i helgen ställer vi om till sommartid - äntligen!

SOV GOTT FINA <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar