måndag, april 08, 2013

Ännu en solig dag

Det blev inget mer inlägg igår, jag orkade bara inte men idag har jag lite mer energi igen!
Efter ett kortare besök i fårhagen igår förmiddag/lunch var det sedan dags att åka hem & duscha för att sen ta bilen ut till Gransholm.
Vi skulle kika på Erika & Jons nygamla hus (Jons föräldrahem) och ta en fika.
Det blev en mysig stund och huset kommer bli precis allt de önskat när de fått det som de vill ha det. Där är en del att göra men de har kommit en bra bit redan! Tack för en mysig stund och hoppas vi kan ses snart igen.
 
Väl hemma igen var det dags att styra med lite käk inför kvällen och göra veckans handling från Handla24.se innan det blev tidigt i säng. Idag har vi måndag igen, jag jobbar kvällen och alldeles strax ska jag ta hunden med mig & åka till stallet. Solen strålar (att det fortfarande är minusgrader på mornarna väljer jag att inte kommentera) och jag hoppas vi alla får en fin start på veckan.
 
Min ständiga följeslagare <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar