tisdag, april 02, 2013

Idag var det dags!

Idag gjorde jag något som jag längtat efter. Jag tog på mig Conversen! Att vinterjackan, halsduken & fårskinnsvantarna var på behöver vi inte prata om. Det vår dags idag, det är ju trots allt april nu & det är ju absolut en vårmånad.

Dagen har varit smockad med jobb, vi sliter som attans just nu men det blir inte bättre. Jobbigt och frustrerande men förhoppningsvis vänder det snart!
Min huvudvärk har i alla fall hängt med sedan morgonen så nu ska jag ut & andas lite frisk luft på kvällspromenaden innan det är dags att krypa ner igen. Jag håller tummen att huvudvärken släpper tills imorgon!
Tre dagar till helgen.

2 kommentarer:

  1. Jag har med använt Conversen denna veckan, våååååårkänslor! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Verkligen!! Det är nog det säkraste vårtecknet...i klädesväg iaf! =)

      Radera