måndag, april 01, 2013

Kort, eller långt?

På torsdag ska jag klippa mig. Det är verkligen på tiden.
Jag som ett tag klippte mig var 4-5e vecka har nu inte klippt mig på drygt 6 månader!!
 
Så nu börjar våndan. Ska jag behålla det långa eller ska jag klippa kort? Jag har ju haft kort mesta tiden och trivs väldigt bra i det men så har jag låtit det växa de sista drygt 2½ åren och nu är det långt. Jag trivs okej i det, smidigt att man kan sätta upp det men det är så mycket mer lättskött när det är kort.
Så vad tycker ni?
Kort eller fortsatt långt?
 
Den nuvarande mörka färgen kommer hänga i oavsett så det blir inte blont iaf som på några av bilderna nedan (som kommer i en väldans oordning men det bjuder jag på!)
 
December 2012
 
Mars 2013
 
September 2009


April 2010
Juli 2010

Augusti 2010
 
Nyårsafton 2009-2010
Juni 2012
Mars 2012
Juni 2011


Mars 2010

6 kommentarer:

  1. Hmm, du passar ju lika bra i kort som lite längre så jag förstår att det är svårt. Iofs så är du snygg som du är nu så jag röstar på långt :) Så kan du variera med lite frisyrer :) Puss!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack vännen! Ja, det är ju smidigt att kunna variera men mycket jobb med det. Vi får se vad det blir! Puss!

      Radera
  2. Aldrig varit me om att du haft "samma" frisyr så länge som du haft den du har nu. Även om det varit på utväxt. Jag tycker att du är fin som du är. Men måste jag välja nån annan så tycker jag den från september 2009!! Det var snyggt. Puss

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha...nä, det har nog aldrig hänt innan heller. Tur att du tycker jag är fin nu, tack! Men visst var det häftigt med det korta =) Puss!

      Radera
  3. Svar
    1. Ja, det verkar ju som ni är överens om det. Vi får se vad det blir helt enkelt! Kram

      Radera