lördag, maj 18, 2013

Första natten & firande

Hej på er!
Vi har fått sova ordentligt inatt - skönt! 01.40 och 04.30 gnällde Franz lite så då var jag och pojkarna ute. Båda gångerna kissade Franz och sen gick vi & la oss igen. Inga problem alls alltså trots att det var första natten utan mamma och framförallt utan kullsyskonen. Strax innan 7 gick vi upp men det var mest för att jag inte kunde sova eller vara tyst så lillebror vaknade då.
 
Idag har Jocke och jag varit förlovade i ett år, galet vad fort det har gått! Det firades lite nu på morgonen med en pick-nick-frulle vid slottet. Det är något med det här slottet alltså, jag bara älskar det!! Tunnbrödsrullar, kaffe, juice, vindruvor, kiwi & jordgubbar. Att vi dessutom har fantastiskt väder gör att det blev en underbar start på dagen. Bildkavalkad it is!
 

Ernzt & Jocke gick ner medans Franz & jag tog bilen eftersom det är lite för
långt för honom att gå dit än.


Vackra Teleborg Slott

Stiliga Ernzt


Tredje gången i koppel, han lär sig fort!

Pampigt men ändå inte för stort!

Jocke har åkt till Marbacken för att hjälpa pappa, pojkarna sover och jag ska placera mig i solen med en bok. Härliga lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar