onsdag, maj 15, 2013

REF 551

Det är så svårt att hitta ett shampoo & balsam som man trivs med. Tidigare hade jag Matrix Biolage och det funkade jättebra på mitt hår medans det var kort eller kortare iaf. Nu när det är längre tyckte jag inte att det återfuktade tillräckligt utan håret blev torrt och lite frissigt.

Nu har jag dock hittat ett som funkar finfint! REF Repair 551. 129;-för shampoo och lika mycket för balsamet på Baressoshop.se, toppenbra pris! Det luktar dessutom galet gott och håret är lätt att kamma ut efter vilket gillas.

Efter jobbet sprang jag en runda, flåset är inte det bästa men det blir bättre och jag utökade rundan lite mot senast. Skönt väder var det iaf och nu ikväll har vi grillat, klippt gräset och snabbstädat här hemma. Några småsaker till ska fixas med innan det är dags för sängen. Ikväll ska vi försöka sova tidigt för det blev lite för sent igår vilket gjorde att både jag, Jocke & Ernzt sov alldeles för gott på morronen och kom upp lite för sent. Vi hann i alla fall till jobben i tid men imorgon hoppas vi att vi kan vakna lite mer utvilade.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar