torsdag, maj 16, 2013

Sol & värme

Det blommar mer eller mindre överallt nu, vackert!
Vad gör man på den varmaste & finaste dagen så långt i vår? Jo, man jobbar mellan 10 och 19. Inte så himmelens bra planering va? Jag hoppas i alla fall att några av min lediga dagar framöver ska bjuda på lika härligt väder så jag får chans att njuta av solen jag också. Man blir åtminstone på bättre humör och känner sig piggare när det är så härligt väder, även om man sitter inomhus.

Innan jobb hann jag iaf med att göra stallet, så skönt, från och med imorgon kväll går hästarna ute på nätterna & ska bara ha mat och vatten. Inget mer mocka bajs förrän till hösten! Så skönt! En kopp kaffe med mamma & en skogspromenad hann vi med också innan jag åkte till jobbet.

Ikväll har vi soffhängt efter en tur till affären på vägen hem. Hockeyn pågår fortfarande och nu är det riktigt spännande, 2-2 mellan Sverige & Kanada.
Så fort hockeyn är slut blir det god natt här, imorgon är en stor dag! Kram på er

2 kommentarer:

  1. Stor dag!!!?? Nu blev jag nyfiken!! Kram Erika

    SvaraRadera