tisdag, maj 07, 2013

Trädgårdshäng

Efter jobbet kom jag hem på riktigt dåligt humör. Stress hela dagarna & det goda humöret försvinner tyvärr trots fina arbetskamrater.
Tog med mig Ernzt & Texas (vars matte Vårrusade ikväll) till hästarna. Fixade stallet medans pappa gick med alla hundarna & sen åkte vi hemåt igen. När vi kom hem hade Jocke fixat en smarrig sallad som vi åt på altanen, helt underbart skönt att kunna sitta ute & äta!
 
Sen tog Jocke penseln och målade en grind och jag högg in på potatislandet. Till min hjälp hade jag två hundar & två katter som alla fyra njöt av att få va ute.
 
Nu ska vi dricka kaffe & det dåliga humöret är som bortblåst igen - skönt!
 

Mitt hjärta <3

Klart, nu väntar vi bara på skörden!


 
Texas vaktade bollen!
 

2 kommentarer:

  1. Vilka söta stövlar du har!!! Kram erika

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, ja visst är de fina =) Måste köpa nya bara för de här har snart gjort sitt! Kram!

      Radera