onsdag, juni 19, 2013

Vill titta ut från soffan

Tixan tittade ut på det gråa genom fönstret idag på morgonen
Hoppsan vad tiden går och jag har inte hunnit med att uppdatera här på en stund. Inte för att det har hänt något speciellt.
Vi har planerat midsommar och det ska bli riktigt mysigt att spendera dagen på den lilla gården vid ån i Tegnaby. Jag hoppas bara att vädret är med oss för det är så mycket trevligare om man kan vara ute och kanske till och med äta ute!
Idag är det gråväder och det är en sån där dag när jag helst hade velat sitt inne i soffan, under en filt och titta ut på det gråa. Kanske klarnar det upp eller kanske det blir regn, det återstår att se. Egentligen spelar det ingen roll för jag sitter där jag gör i vilket fall, på en lånad plats på jobbet för att min jobbdator har kraschat, istället för under en filt i soffan men en god bok.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar