torsdag, augusti 29, 2013

Bara tjejer hemma

Efter jobbet stack jag direkt till Willys för att storhandla. Nästan 1600 kronor fattigare kom jag därifrån en timme senare. Förhoppningsvis behöver jag inte äta riskakor till lunch imorgon! Sedan hem & packa upp, laga lite mat till sig själv och vips så var klockan halv 8.
Alla pojkarna är på ranchen. Jocke snickrar och hundarna tycker nog det är skönt att komma ut dit en sväng. Så här hemma är det bara jag & katterna. Lugnt & skönt!! Haha...men lite tomt såklart!

Hade tänkt att jag skulle baka bröd men vi hade tydligen ingen sirap hemma. Så en cykeltur till Ica får det bli innan jag slänger ihop smeten och sen bara väntar på att det goda brödet ska bli klart! Det blir Yoggibröd och för den som vill testa finns receptet här!


Lax i ugn med blomkål och annat grönt
fick det bli idag, gott & enkelt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar