onsdag, september 04, 2013

Nu ska det blir ordning


Ikväll ska jag gå igenom alla papper, offerter och annat, inför de kommande mötena vi har inbokade. Det känns lite konstigt och jag hoppas verkligen inte att kraven är annorlunda nu mot vad de var när vi var där senast. Då ville vi kolla vad som gällde och hur vi enklast skulle göra för att gå vidare. Nu har vi alla papper i ordning (tja, senare ikväll iaf) och det ska förhoppningsvis bara till ett OK så kan vi "åka" sen. Jag är skitnervös, tänk om de ändat kraven och förutsättningarna är helt annorlunda nu? Vad gör vi då? Här kan vi ju inte bo föralltid. Jaja, det återstår att se.

Idag ha det annars varit en helt vanlig arbetsdag och Jocke & jag hann äta middag ihop innan han for till skogs. Det blev stuvade makaroner och isterband. Farligt gott. Jag gjorde dessutom en variant och hade i kokt blomkål och morötter i makaronerna också. En lyckad test som vi säkert kommer köra igen.

Nehe, nu ska jag ta ut hundarna en runda så Franz får bränna lite energi och sen blir det papper och kaffe resten av kvällen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar