lördag, oktober 05, 2013

Fullspäckad lördag

God morgon!

En tallrik fil, ett ägg och en kopp kaffe & nu är min dag igång.
Jocke gick med hundarna redan vad halv 6 sen åkte han till skogs. Själv ska jag packa in mig & killarna i bilen & dra till fårhagen. KM står på dagens schema och det ska bli kul att träffa alla, både människor & hundar.
Jag hade sagt att jag & Ernzt skulle starta men jag börjar nog få kalla fötter för nu är jag inte så säker länge. Får försöka att se det som träning inför vad som komma skall & förhoppningsvis får jag en spark i baken så vi faktiskt försöker i alla fall.

Ikväll blir det kräftskiva, om än en lite sen sån men så är det när det ska passa alla. Fullspäckad dag som sagt & nu måste jag sätta fart! Hej så länge!

Dagens frukost

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar