söndag, november 24, 2013

Årets julklapp

Årets julklapp förutspås bli råsaftcentrifugen. Själv har jag haft en i ungefär 4 år. Lätt en av de bästa julklappar jag fått. Vi använder den relativt ofta fortfarande och särskilt vid den här årstiden när apelsinerna finns överallt och till bra priser. Apelsin & morotsjuice är min absoluta favorit.
Idag blev det just det till frukosten. Gott & nyttigt! Tips tips till jul!


Jocke har packat in sig i bilen & åkt till Skåne. Jag o hundarna är hemma. Vi ska snart åka ut till Marbacken och njuta av solen, det är ett alldeles fantastiskt väder! Det gäller att passa på å njuta av det när man kan, de här dagarna med klarblå himmel och strålande sol är inte så vanliga i november & då gäller det att ta vara på dem!

Hoppas ni får en fin dag!

2 kommentarer:

  1. Hm, har funderat på rasaftcentrifug ett tag. Kanske dags att följa trenden och slå till nu :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det tycker jag! Galet gott & går inte alls jämföra med köpt. Å så kan man ju blanda som man själv vill!

      Radera