lördag, november 30, 2013

Klubbad och redo för pynt


En kopp med finkaffe fick börja arbetsdagen!
God morgon, eller god förmiddag ska man väl säga nu!
Jag somnade som en klubbad inatt. Hörde inte när Jocke kom hem trots att Franz tydligen hade lekt inbrottslarm ordentligt och skällt ut husse efter noter, tills han insåg vem det faktiskt var som kom mitt i natten. Jag vaknade i alla fall inte och även om det är skönt såhär i efterhand att ha sovit ordentligt så är det lite otäckt. Om jag inte vaknar när Franz skäller sitt allra mesta, skulle jag vakna om brandvarnaren gick igång? Antagligen inte & det är definitivt otäckt.

Sov till 8, tog ut hundarna, åt frukost och sen styrde jag kosan mot jobbet. Det blir en sväng på stan när jobbedagen är slut sen ska jag hem & pynta. Julkorten däremot är redan färdigskrivna och det har väl aldrig någonsin hänt innan att de varit det innan första advent!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar