tisdag, januari 07, 2014

Vallningsfilmer på Franz

Ernzt gick riktigt bra när vi vallade igår, vi gick å gick å gick. Han överarbetade inte så mycket så vi ska fortsätta jobba sådär. Gick igenom lite grindar också för att träna på det och han håller faktiskt huvudet kallt. Några kortare hämt gjordes också å även där skötte sig herrn. Han stannar lite kort eller slår över lite men jag inbillar mig att det är draget som styr.
 
Franz går från klarhet till klarhet & snälla Mia filmade lite också, här kommer några filmer, fler kommer för jag har några till men de tar sån tid att ladda upp.
Han har börjat tänka utåt och när han inte gör det går det, oftast att korrigera honom med rösten eller med hjälp av linan. Den är inte dum den där linan! Dessutom är han så lugn å fokuserad nästan hela tiden. En oslipad diamant?
 
 
 
 
 

2 kommentarer:

  1. Åh, vad roligt med filmer! Ser fint ut! Särskilt filmen längst ner blir jag imponerad av! Vad duktiga ni är!! Pappa Wille är stolt! Kram!! :)

    SvaraRadera
  2. Jag ska vekligen försöka fåt ill fler filmer nu, så väldigt enkelt med nya telefonen!! Oj, tillåmed imponerad, vi tackar å bockar å bugar. Hoppas det fortsätter så här, han är så rolig å jobba med! Å idag har jag gjort en sån där flärp också av en plastpåse å lite tejp, ska ha den med mig nästa gång å se om jag kan få ut honom lite mer och i svängarna också =) Kram

    SvaraRadera