söndag, maj 18, 2014

Ingen vanlig dag

Idag är en speciell dag i det här lilla huset. Vi har firat med några timmars vallning, i alla fall jag & hundarna. Jocek passade på att fixa lite för att underlätta på bygget framöver under tiden.
När jag var nästan klar i fårhagen ringde han & undrade om det var okej att han lagade mat? Jag sa nej. Eller inte. Klart han får laga mat! Wow, lyx var min första tanke.
Så, när jag kom hem la jag mig i soffan och kollade hockeyn medans mannen stod i köket. vi är inte så känsliga för könsroller här... Det blev morfars supersmarriga citronlax med räkor, serverad med potatis och senapssås. Mumsfillibums!
 

Å nu står han i köket igen!!
Denna gången är det morotscupcakes på G. Han är inte så dum min blivande man. För idag är det två år sedan han gick ner på knä. tro tusan att jag sa ja!

Bröllop? Jo då, det kommer men inte riktigt än. vi har lite annat som ska bli klart först. Typ ett hus...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar