tisdag, november 20, 2012

Att önska sig

Häromdagen fick jag veta att en julklapp till mig är inhandlad & det var väl egentligen först då jag insåg att det faktiskt snart är jul!

Något man måste göra inför jul är att önska sig!
Även om man inte vill ha något särskilt så tycker jag att jag hellre önskar mig något litet än att inte önska alls. Tänk så mycket enklare det blir för den som faktiskt vill köpa något om jag önskat mig än om jag inte gör det!

I alla fall har jag en sak som jag absolut inte behöver men som jag fortfarande trånar efter. Jag önskade mig det till min födelsedag i våras men fick så mycket annat bra istället. Nu tar jag dock chansen igen och önskar mig Butterfly messenger halsbandet som Carolina Gynning designat!

Jag tycker det är fint och tänker att det skulle passa mig perfekt i försilvrat och med en vit swarowski kristall!

Halsbandet går att beställa här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar