tisdag, november 06, 2012

Bilduppdatering

 
Det blev ett något längre uppehåll än jag hade tänkt här. Det var inte tänkt att bli något uppehåll alls.
Dagarna & veckorna rusar iväg och det är svårt att få tiden att räcka till.
 
För att sammanfatta kommer här ett axplock av bilder från den senaste veckan!
 
Ella!
Jag har ridit henne några gånger nu, var i ridhuset igår, och hon blir bättre & bättre för varje gång - kul!
Ernzt!
Han stallhänger om än mot sin vilja, stallet är inte hans favorit men att busa & mysa i höet gillar han iaf!
I lördagskväll festade vi loss med kräftor! Jisses så gott det är!
 
Hilda var på besök i lördagskväll också eftersom hennes matte & husse var bortbjudna.
Hildan passade på att slappa i soffan med Mix!


I söndags tog vi oss ut till Risinge för lite vallning!
Alldeles för längesen & det är konstigt att det inte blir oftare när det är så kul,
men jag skyller på vädret & årstiden just nu!

Mix är en myskatt!
Såhär sött sussar hon på kvällarna, precis jämte min kudde!


Idag släpptes biljetterna till Bon Jovi på Stadion i maj!
Gissa om jag hängde på låset på Ticnet.se
& gissa om vi numera har biljetter till spelningen!
Till sist - gissa om jag ser fram emot den!!??

Bilderna är bilder från Instagram där jag heter ernztsmatte, följ mig där också vettja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar