onsdag, november 07, 2012

Så mycket bättre

Jag är ett stort fan av Så mycket bättre. Äntligen är tredje säsongen igång och även om jag hade önskat andra artister än de som medverkar i flera av fallen har det varit bra än så länge. Det är bara primadonnan Vresia Sylhammar (som en okänd familjemedlem kallar henne) som förstör. Som tur är väger de andra artiserna upp.

Bäst hittills är självklart Ugglas omgjorda & egna variant på Olle Ljungströms Jag och min far.


 
 
Näst efter den gillar jag nog faktiskt Maja Ivarssons version av Grymlings (en av mina absoluta favoriter när jag var i 10 års åldern) gamla dänga Mitt bästa för dig.
 
Vilken version gillar du bäst så här långt?

1 kommentar:

  1. Asså jag skäms men jag har inte sett det ännu. Måste nog kolla ikapp på datorn :) Puss!

    SvaraRadera