fredag, november 23, 2012

In love eller Eternal flame

Vi skulle få en liten present i efterskott tyckte lilla mormor. En förlovningspresent!
Jag har letat & tittat och tror att jag kommit fram till något som jag vill ha, inte behöver, men tycker om.

De här stenfigurerna finns bland annat att köpa på Cervera och jag gillar dem! De är stora och rejäla, den ena är 47 cm hög och den andra 53 cm hög. Jocke hade inga invändningar han heller!

Frågan är vilken jag gillar bäst, figuren In Love eller Eternal Flame?



In Love

Eternal Flame















Vilken gillar du bäst?

5 kommentarer:

  1. Håller med Ika - In Love! Superfin! :)
    puss cain

    SvaraRadera
  2. Jag gillar nog också den bäst så det får kanske bli den då! Puss på er

    SvaraRadera
  3. Jag gillar nog också den bäst så det får kanske bli den då! Puss på er

    SvaraRadera