lördag, mars 30, 2013

Godmorgon & paket

God morgon!
Vi har varit vakna ett antal timmar här redan. Strax efter klockan 6 kom Jocke med frukost på sängen och paket!
Det känns som jag nyss fyllde år och idag är det alltså dags igen. Galet vad tiden går fort!

Igår firade vi lillasyster, mamma och mig hemma hos föräldrarna med mormor, farmor & farfar. Smörgåstårtan var uppskattad och det blev även vanlig tårta framåt eftermiddagen. Fick fina presenter och precis vad jag önskat mig. Några ytterligare Ib Laursen koppar från lillasyster för att komplettera de vi redan har och en finfin kanna, också den från Ib Laursen. Tackar tusen!


Av mamma & pappa fick jag ännu fler koppar/muggar. Denna gången vita i serien Selma från DiModa. Det är samma serie som mjölkkannan & sockerskålen vi har sedan tidigare liksom någon skål och ett uppläggningsfat. Men muggarna är vita istället för pärlemorfärgade. Så fint, tack som attans! En jacka blev det också & lite kosing så jag kan köpa mig vad jag vill ha =) Tack alla.

 
Jocke är iväg en runda nu och senare idag ska vi fara söderut för att fira en 80-åring! Hoppas ni får en fin dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar