lördag, april 20, 2013

Lammungar & valpar

Jag tillhör dem som inte kryper på knä eller blir helt exhalterad av små bebisar. Om någon däremot ställer fram ett fyrbent och hårigt litet liv, då kan ni ge er på att jag blir alldeles till mig och snabbt är nere på knä!
Idag tog vi en tur för att titta på Ernzt halvsyskon och alla lammungarna som också finns där!

Bildbomb it is!

En hel radda med tjyvahundar, från vänster:
Cayenne, Vanna, Edgar, Sky, Ellen och Ernzt (som gömmer sig lite bakom) 

Ljuvlig!

Barnavdelningen

Sikken liten söt tjej

Tackan Alma med sina lamm

Carro hittade ett lamm hon ville ta med hem!

Damerna och herrarna äter

Vanna med sina sju ullbollar - matdags!

Frans eller kanske Franz?



Frans/Franz


Freja


Frans/Franz
Ja, det blev flest bilder på Frans/Franz av någon anledning.... Jag är såååå sugen på den lille buspojken, det ska jag inte alls sticka under stol med. Vi får väl se vem som bestämmer i slutänden som Jocke sa till sin mamma i telefon innan. Han är inte lika sugen... Söta är de allihop & jag ser inte skillnad på alla men en sticker ut enligt mig. Vi får väl se vart han kommer att bosätta sig.

Nu är det dags att piffa till sig och bli redo för en kväll på stan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar