lördag, maj 11, 2013

Dagen S - som i Springsteen

Första gången jag såg Springsteen live var på Ullevi & det var en alldeles
fantastisk sommarkväll. Vi hoppas att kvällen blir lika magisk!

Nu är vi på väg i bilen till Stockholm. Matsäcken är packad och någonstans längs med vägen ska vi stanna för obligatoriskt fika. Räkbaguetter & kaffe finns i fikakorgen! Väl framme i stora staden ska vi checka in i lägenheten vi har lånat av Cins snälla moster och sedan ska vi peta i oss något att äta innan det är dags att bege sig till Solna & Friends Arena.

Jag har egentligen aldrig lyssnat speciellt mycket på Bruce men av en händelse köpte jag en biljett till lillasyster i födelsedagspresent för några år sedan. Det var en magisk kväll vi bjöds på och efter det har vi sett honom en gång till. Idag är det alltså tredje gången gillt och jag hoppas den blir minst lika bra som de förra två. Den gamle Bruce är en fantastisk liveartist som spelar i en helt annan liga än de flesta andra artister & jag hoppas verkligen att Jocke som ser honom för första gången kommer få samma magiska känsla som jag fick den där sommarkvällen för ett antal år sedan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar