lördag, maj 25, 2013

God natts sömn?

Lillebror & storebror sover sött jämte varann!
 
Goddagens! Hoppas ni haft en god natts sömn. Själv satt jag i en bil hela natten, var inte hemma förrän 4.30 & kröp i säng strax därefter men var uppe en vända vid 7.30 när Jocke skulle åka iväg för skjutprov. När han kom hem klev jag upp och åt frulle, då var klockan strax innan 10. Så en god natts sömn är väl att överdriva men det är lika bra att komma upp så man kan sova ikväll. Inte för att det någonsin varit ett problem för mig, snarare tvärtom. Jocke klarade iaf skjutningen och har bara ett prov kvar innan hela tjottaballongen är avklarad - gött!

Körningen hem inatt gick fint, lillasyster körde och jag var vaken mesta delen av vägen även om jag slumrade en stund någonstans i Östergötland helt mot mitt löfte om att hålla mig vaken hela vägen.

Idag går jag lite på halvfart men tänker ändå att jag ska hinna med att tvätta av utemöblerna, tvätta husvagnen som behöver piffas till lite inför Sweden Rock om knappt två veckor och såklart aktivera hundarna på något sätt. Ikväll ska vi bara njuta hemma med god mat och vin, det kommer vi vara värda båda två!

Ett inlägg om spelningen kommer lite senare under dagen....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar