fredag, maj 24, 2013

Fredagens dejt

Bilden är stulen...
Ikväll har jag & lillasyster en dejt med självaste Jon Bon Jovi & hans band. Det kommer antagligen inte bli speciellt privat eller intimt men förhoppningsvis ett jäkla drag och ett minne för livet. Vi ska ses på Stockholm Stadion tillsammans med 35000 andra ungefär och just nu sitter vi i bilen på väg upp.
Det här är ett band som jag drömt om att få så läääänge! Ett band som var några av mina första idoler och jag erkänner att jag som nybilen tonåring suktade efter Jon men jag antar att jag inte är den ena tonåringen som gjort det. Det ska i alla fall bli galet roligt och jag hoppas på många många av de gamla låtarna även om det säkert blir en del från nya skivan också. Vem har inte hoppat som en galning till Livin on a prayer eller dansat tryckare till Always liksom? Förväntningarna är höga även om jag inte riktigt vet vad jag ska förvänta mig. Man vill ju inte ha för höga förväntningar heller så man blir besviken! Jag tänker och hoppas ändå att Jon & hans band kör på i samma stil som hans gode vän Bruce gjorde för oss på Friends arena för knappt två veckor sedan. Då kommer det här verkligen bli en minnesvärd kväll!

2 kommentarer:

  1. Hej Micha!
    Tack så mycket och detsamma, inte visste jag att du också bloggade, vi är många i vallningsgruppen som roar oss med detta skrivande, kul! :)

    Ja, försöker verkligen gå in med positivitet varje gång de är dags för lydnadträning på kursen men blir man nedtryckt så mycket av ledaren är de svårt att vara positiv och stå på sig! Men vi ska kämpa på, vi ska nog allt visa honom !
    Ses snart :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Matilda! Visst är det roligt med skrivandet och jag har märkt att det är fler som håller på =)
      Det låter fint det, jag håller på er! Hoppas verkligen vi ses snart igen, det var en stund sen nu! Kram

      Radera