fredag, maj 31, 2013

Nästa helg smäller det

Fina Cin & jag på Sweden Rock 2011
Jag är så galet laddad för nästa helg!
På torsdag morgon delar vi ut djuren, hänger på husvagnen på bilen & drar till Norjeboke för årets Sweden Rock. Det ska bli så roligt och det är ju lite speciellt att åka tillbaka nu, sedan Jocke & jag träffades där.

Många stora band har redan spelat på festivalen och i år kommer bland andra Kiss, Europe, Status Quo, Rush, Accept, Avantasia, Skid Row och Survivor. SRF är festivalen som är fylld härlig rockmusik i en galen blandning men också med fina, galna och roliga människor. En fantastisk stämning varvat med förhoppningsvis gott väder & det blir lätt årets bästa helg!

Jag ser dessutom fram emot all den goda maten som serveras i vagnar och tält runt om hela området. Där finns allt från hamburgare, grillat kött, fläskfilé i baguette till wokad älg, thai eller fish n chips. Jag skulle kunna äta hela tiden bara för att det finns så mycket gott att välja på. Ljummen öl i plastflaska och Fogarolli kaffe sen är det fullbordat.

Nu ska jag njuta av fredagskvällen med mina finaste!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar