fredag, juni 28, 2013

Gårdagens shopping

Ett urval av det som inhandlades på IKEA igår. Vitt och glas är ledorden, vilket kanske syns!
Idag har jag beställt nya bilder för framkallning så lagom till semestern hoppas jag att de kommer så jag kan fylla alla ramarna med finfina bilder!

Glasen var verkligen efterlängtade för jag var väldigt trött på våra gamla. Fraseraglasen finns i en större variant men jag tycker de är för stora som vardagsglas så whiskeyglasen passar mycket bättre. Pokal vinglas kunde jag inte låta bli, 9 kronor stycket var alldeles för billigt för att jag skulle behålla de gamla glasen på fot vi hade. Burkarna med lock (för det blev några stycken) är meningen att jag ska fylla med sylt nu i sommar. Nu ska jag bara kunna plocka bär att göra sylten av också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar