torsdag, juni 27, 2013

Nytt första intryck

Vårt lilla hus pryds idag, eller misspryds, beroende på smak, av en grön ytterdörr. Enligt mig alldeles en gräslig, passande nog, dörr.

Idag har jag dock gjort slag i saken, en ny dörr är beställd & på måndag skickas den för att, om allt går som det ska, anlända till oss senare i veckan. Hela huset kommer få ett helt nytt uttryck och det första intrycket kommer bli ett annat. Fast det blir först på semestern som vi sätter in den nya dörren. Eller ja, Jocke sätter in den nya dörren. Köpt på KBO Gross för väldigt vettiga 3800 kronor. Tummen upp!
Eftersom vi bor i en bostadsrättsförening ska stilen på dörrarna vara densamma på hela området, därav valet av runt fönster (som det förmodligen inte blivit annars) men jag kan ta det för nu ska dörren äntligen bli vit!

Nu ska jag packa ihop mig för ikväll bär det av till IKEA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar