onsdag, juli 24, 2013

Halvtid

Jag försöker att inte tänka på det men det är lättare sagt än gjort. Jag tänker istället njuta av att vi fortfarande är lediga och det fantastiska semestervädret vi har.
Enligt en av mina väderappar skulle det regna idag men icke! En fantastisk klarblå himmel och en stor sol är vad vi bjuds på även idag.

Jocke är iväg & lämnar blod, jag har målat brickorna en gång till & ska faktiskt sätta mig i en solstol på trädgården en stund nu. Dagen är oplanerad fram tills i eftermiddag i alla fall & det gäller att njuta av de få stunderna när man kan göra ingenting utan att ha planerat det i förväg.
Vi får se om jag får någon lugn stund. Hilda & Franz håller igång mest hela tiden och att få en stövare trött, det är minsann inte lätt. Det finns liksom ingen av-knapp på dem!

2 kommentarer:

  1. Oj vad stor vilda hilda :-) har blivit!! En riktig sötnos! Hoppas ni har det bra på semestern! Puss å kram Erika

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja visst är hon stor & ståtlig! Vi har det fint, med det här vädret kan man knappast klaga! Pusspuss!

      Radera