tisdag, juli 16, 2013

Nummer två gånger två

Vi utnyttjade eftervärmen på grillen igår & grillade banan som serverades
med vaniljglass & chokladsås - gott!
Semesterdag nr två är här och jag har hunnit med semesterns andra joggingtur. Den första klarades av igår eftermiddag/kväll och den andra nu på morgonen alltså. Det är skönast att springa på morgonen, då har man det gjort sen. Framsidan på mina smalben är inte så pigga men jag bet ihop trots att det kändes i varje steg. Det känns inte som benhinnorna så jag kör på. Planen är en löprunda för varje semesterdag. Helgerna är fria, för då är det ju inte semester. Dock kommer jag inte springa när vi ska till Smögen utan flytta de joggingturerna till helgdagar. Summan ska i alla fall bli 15 semesterdagar & 15 joggingrundor på tre veckor.

Vad tror ni?
Kommer jag klara det och kommer det göra någon skillnad?


2 kommentarer:

  1. Klart du klarar det! Du om nån har ju jäklar anamma i dig ;) Vi har tänkt bjuda hit er (så ni inte tror vi har glömt). Vill bara komma lite mer i rutin för kvällarna är ganska jobbiga fortfarande. Saknar er! Puss!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag hoppas det men varje dag är rätt tufft eftersom jag bara sprungit när lustan fallit på nu ett tag.
      Nej då, vi tror att ni hör av er när det passar er så ta det när ni känner er redo! Vi saknar er också! Puss

      Radera