tisdag, augusti 27, 2013

Hej tävlingsnerv

Så var det gjort, jag har anmält mig & Ernzt till VP!
Som ett mail i inboxen kom direkt tävlingsnerven. Längesedan sist eftersom jag inte tävlat med Ernzt innan & det är några år sedan jag tävlade med häst nu. Men nu är de tillbaka, fjärilarna i magen. Vi behöver ju fortfarande träna massor innan vi är redo. Så nu kommer jag leta träningsmöjligheter vid alla möjliga tillfällen. Först ska vi bara bli kvitt den här dumma hältan & skulle det vara så att vi inte blir det kan vi ångra oss ända fram till två veckor innan tävlingsdagen. Eller dagarna, för jag anmälde både lördagen och söndagen för att ha en extra chans på söndagen om lördagen inte går som planerat.

Kom igen kompis - vi ska fixa det ihop!
Hej å hå vad vi ska jobba på nu, taggad till tusen!




2 kommentarer:

  1. Bara hojta till om du vill komma till Öland och träna!! :) Håller tummarna att hältan försvinner för gott!! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. ÅH!! Det vill vi gärna, jättegärna tillomed! Ska bara klara av besöket hos fysioterapeuten idag så kan vi kanske planera in något sen! =) Det hade vart så roligt!! Kram

      Radera