måndag, september 23, 2013

Nu laddar vi

 
En dags jobb och sen två dagars ledigt igen. Oj, så skönt det ska bli. Eller oj så roligt det ska bli! Vi är galet laddade.
Ser väldigt mycket fram emot att se hur mycket som sjunkit in och satt sig hos Ernzt under veckorna han vilat från vallningen. Men nu är det allvar, nu ska vi ta mig tusan lyckas riktigt bra, hela tiden. Inga löjliga bråk och vi ska göra det tillsammans.
Franz ska få känna på fåren ordentligt för första gången! Spännande! Jag tror att han kommer vara betydligt mjukare än sin galna bror och hoppas att jag denna gången har fått en hund som är lite mindre på. Vi får väl se det, jag återkommer med svar!

De här mysiga bilderna knäppte jag i morse på de fina pojkarna när de hade mysstund på mattan. Så himla goa när de kryper upp & lägger sig sådär nära.


Filuren Franz

Filosofen Ernzt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar