söndag, september 15, 2013

Städa, slappa, söndag

 

Efter Kick-off i fredags kväll som resulterade i sen sänggång och en tur till Skåne över dagen igår har vi en riktig söndag här hemma. Regnet har kommit och det verkar som det kommer stanna hela dagen.
 
Jocke & Ernzt sprang på morgonen så jag & Franz gick en runda. På helt eget initiativ gick Franz in till stutarna. Jag lät honom hållas en stund för att se vad han skulle göra så jag hann få några bilder med mobilen innan de oinvallade pojkarna började intressera sig för den lille hunden. Då ropade jag in honom & sen gick vi vidare. Skönt att se att intresset finns där iaf och det är nog minsann dags att ta tag i träningen med honom också nu. Imon hoppas vi på OK stämpel på Ernzt också när vi ska på återbesök till hundfysioterapeuten.
 
 
 
Vi har haft städ & tvättdag här och med lite mat i magen nu ska jag hänga upp den sista maskinen tvätt innan jag slår mig ihop med Cin för en stund och en promenad i regnet med hundarna!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar