torsdag, oktober 10, 2013

Kolvik

Ute i Kolvik på Värmdö har min arbetsgivare ett 20-tals hus som testamenterades till Personalföreningen en gång för ca 50 år sedan. Ett charmigt hus på en helt fantastisk tomt. Precis nere vid vattnet har man byggt ett nytt konferensrum med bastu i anknytning och en brygga alldeles utanför.
Precis dit är jag på väg nu, eller på räls om man ska märka ord. Två dagar med erfarenhetsutbyte, information och umgänge med andra från andra kontor som också engagerar sig i fester, trivsel och sammanhållningen på sina kontor.
Dessutom brukar de här tillfällena ute i Kolvik präglas av fantastiskt utsökt mat och magiskt bra kombinerat dricka! Jag återkommer med förhoppningsvis en del nya fina bilder när jag kommer hem men tills dess bjussar jag på de här från mitt senaste besök där.
 
Utsikten från sovrummet
Huset - huvudbyggnaden
Bryggan med en självklar livboj!
Lite kallt att bada i oktober tror jag allt.
Kombinerat konferensrum, bastu och
uteplats precis vid vattnet



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar