tisdag, januari 14, 2014

Ingen vanlig tisdag

 

Jag började dagen med ett löppass! Det var minsann inte igår jag sprang innan jobbet senast. I alla fall inte när jag jobbar dag & inte kväll. Vid 6-snåret var vi ute, jag & killarna. Ingen lång runda men det spelar ingen roll, det viktiga här var att vi gjorde det, det kändes bra och vi blev peppade att göra det igen - snart.
Jag väger mig inte nu men mätte och har tappat en snutt i midjan redan, det känns skönt & framförallt sporrande!

Jag var på jobbet något senare än vanligt men det gör inget för jag jobbar lite längre ikväll. Efter jobb ska jag nämligen till Piazza Teatro med kollegor från Stockholm som är nere över ett par dagar så jag åker inte hem emellan. Trevlig som tusan ska det bli och gott såklart! Nu är bara frågan om man ska gå på lammfilé eller kronhjortsbiff? Lyxproblem deluxe på en tisdag måste jag säga.

Hoppas ni också har en fin dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar