lördag, februari 15, 2014

Lördagshäng

Rester från igår fick bli min lunch idag.
Wow, vilken stafett det blev i OS va?
Här satt vi bänkade och hejjade så gott vi kunde. Riktigt kul att alla tjejerna gjorde en sån insats & Kalla är helt fantastisk.

Vi har haft en väldigt slapp dag. Den började strax efter klockan 5 för mig som vaknade då & inte kunde somna om igen. Efter en kort kik på Instagram bestämdes det att vi skulle joina Cain å lilla Agnes på en morronpromenad så vid 7 gav vi oss ut, killarna & jag.
Nästan 2 hela timmar gick vi. Skönt och massa prat blev det längs vägen. En riktigt bra start på dagen som jag hoppas vi kan göra om snart igen. På vägen hem gick jag förbi Ica för att köpa frallor till frukosten. Sen har vi mest hängt i soffan, så jäkla skönt. Nu har vi precis petat i oss en sen lunch och jag ska ta tag i den här dagen. Även om den varit slapp hittills & jag vill fortsätta slappandet så finns det vissa saker som måste göras. Det känns ändå välbehövligt med massa vila för att samla kraft och energi efter en tuff vecka både på jobb & privat.

Hoppas ni har en fin dag därute & att solen tittar fram en stund på er med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar