lördag, februari 08, 2014

Som en gottepåse


 Det är verkligen inget roligt väder ute. Fortfarande kallt, bitvis väldigt halt & blött. Då känns det extra skönt att man faktiskt märker att det blir ljusare! Jag vill ha mer ljus nu, jag behöver det.

Trots det inte så trevliga vädret ska jag ta med mig hundarna på en promenad i skogen sen, jag ska bara låta jägarna göra sitt klart först.  Det ska bli stallfix också under dagen och om jag inte minns helt fel nämndes det något om hembakade semlor på Marbacken.

Förhoppningsvis har vi hittat en bra lösning på både fönster & dörrar till huset också men mer om det när vi vet helt säkert, blir det som jag hoppas & vill kommer det i alla fall inte saknas någon känsla!

Nu ska jag fortsätta njuta inne en stund av fräscha liljor men också av en stund framför OS-sändningen. Kul att det äntligen är igång.

 
 
Det blev verkligen en salig blandning av allt, som en bra godispåse, i det här inlägget men det bjuder jag på. Det är ju trots allt lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar