fredag, mars 14, 2014

Skinnpaj

Klick så var den här på väg till mig.
Nedsatt från 1699 och med lite rabatter
så landade den på 780 kr. Lagom tycker jag.
Bild från Ellos.se
Ja, nu är jag verkligen redo för vår! Bring it on bara.
Klickade efter ett galet letande under lång tid hem en skinnjacka idag å jag hoppas den kommer snabbt som attans. Men de säger att det ska bli kallare nästa vecka, jag hoppas de har fel och det fortsätter vara så skönt som det är nu. Älskar våren!
Frågan är bara hur man ska göra med den gamla? Jag använder inte Tradera idag men det känns onödigt att spara på den, den är i väldigt bra skick men aningens för liten för mig. Nån krona kanske man kan få för den? Ni som använder Tradera idag, hur funkar det med frakten? Om jag säljer något för ex. 100 kr, står köparen för frakten då eller vad? Känns inte så lönande att lägga tid och energi på det annars. Jag har en del som skulle kunna platsa på Tradera om jag nu får tummen ur att skapa ett konto där. Är det värt det?

Ikväll ska vi dessutom premiär grilla för året, mums säger jag bara.
Resten av helgen kommer bli minst lika bra den eftersom det vankas både 30 års galej, vallning och sovmorgon.

2 kommentarer:

  1. Du kan väga och mäta jackan när den är ihopvikt som den ska vara i paketet. Sen kollar du på postens hemsida. Eller köper du en grön påse med frakt redan betald:) Verkar vara absolut enklast men kanske inte billigare än att köpa frimärken själv. Man väljer att köparen betalat frakt när man lägger upp annonsen och vad frakten kostar, så vet budarna detta och iom att de budar så accepterar dom frakten. Tradera är kul! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Usch, det lät lite bökigt men det kanske bara är jag. Tack i alla fall, jag får nog suga på karamellen en stund till då =)

      Radera