torsdag, mars 13, 2014

Tio år

Idag fyller lilla Tixan 10 år
- tänk vad tiden går va?!
Efter jobbet klarade vi av lite god italiensk buffé från Venezia samtidigt som vi i Fritidsföreningen på jobbet klarade av årsmötet. En trevlig stund med god mat och prat. Med mig hem fick jag ett jättelass med mat dessutom så Jocke har gått goemat ikväll han med.
Det är såhär kvällarna har varit denna veckan, först jobb i måndags, sen utmätning av huset i tisdags och igår var det styrelsemöte med vallhundsklubben. Det ska bli skönt med en lugn kväll hemma imorgon som uppladdning innan vi går all in på lördag kväll.

Såklart hoppas jag att väderprognoserna visar fel & att vi istället får behålla det ljuvliga vädret vi har haft nu även under nästa vecka. imon ska jag klicka hem en splirrans ny skinnjacka som förhoppningsvis kommer bli en ny favorit! Ni ska få se.

Å förresten....startbeskedet från kommunen har kommit! Kryss i taket! Nu är det bara nästa hinder på vägen som ska fixas men mer om det en annan dag. Jag förstår bara inte hur det kan vara så många tillfälligheter som går fel och dra ut på tiden. Det känns verkligen som att vi har fått alla motgångar vi bara kunde. Men som sagt, mer om det en annan dag.

Nu ska jag titta klart på Berg & Meltzer när de är sjöjungfrus i Florida. Ta hand om er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar