söndag, maj 11, 2014

Slapp-söndag och Sjölyckan-bilder

God dagens,
Jag skulle åkt med Vallhundsklubben på vårkick-off idag. Tyvärr känner jag mig inte helt kry så det blev soffan och en kanna kaffe istället. Trött, ont i kroppen, feberkänning å lite tjock i näsan. Hoppas det går över snabbt, jag har inte tid att bli sjuk på riktigt!
 
Igår passade vi på att knäppa lite nya bilder på Sjölyckan. Om allt går som planerat gjuter de i veckan som kommer, denna gången är betongaren beställd så vi håller tummarna.
Golvvärmeslingorna & armeringen är på plats nu iaf liksom tillluften till braskaminen. Så lite händer det. Snart kommer det förhoppningsvis börja bli lite roligare bilder än bara en grund!
 





 
Nu ska jag krypa ner under filten igen. Var rädda om er!
 
Å förresten såg jag faktiskt inte ens alla bidragen i gårdagens ESC så jag lämnar diskussionen om det till er som såg det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar