torsdag, augusti 07, 2014

En döskalle i sängen?

Här räknas timmarna ner, två timmar kvar idag & 7 timmar imorgon, sen är det äntligen ledig som gäller.
 
Under tiden har jag försökt hitta nya lakan, vi behöver nya eftersom de vi har gjort sitt, men jag tycker det är svårt att hitta några som jag verkligen gillar. Vill helst ha vita lakan, eventuellt med något mönster på. Har ni tips på vart ni köper era är de mer än välkomna! Lakanen vi har idag är från Hemtex, dyra men så sköna.
Sovrummet nu går i brunt men det nya sovrummet, i huset, kommer gå i svart och vitt. Ska man köpa nya lakan nu innan eller vänta?
Jag har hittat ett på HM.com som jag gillar som tusan men frågan är om jag (vi) inte är för gamla för att ha en döskalle på täcket? Snyggt är det i alla fall och så länge surfar jag vidare efter ett påslakan som är både snyggt och mjukt å skönt till en vettig peng. Inte ett helt lätt uppdrag!
 

2 kommentarer:

  1. Äh, man blir inte för gammal för sånt man tycker om! Sådeså! :) Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är väl så va?! Klokt...jag tror jag kör på det! Kram

      Radera