söndag, februari 22, 2015

Vilken respons

Jag måste säga tack! 
Tack till alla er som hört av er på ett eller annat sätt efter mitt förra inlägg. En fantastisk respons!
Nästan tvåtusen personer har läst det inlägget tills nu. Det är många många fler än jag någonsin kunde anat.
Ni har kommenterat, främst på facebook där jag delade inlägget, där har jag också fått massor av meddelanden, några har kommenterat här, flera har smsat och några har ringt. Några av mina vänner har delat det också och flera har kommenterat deras delningar. Jag har hittills inte fått en enda negativ kommentar, vilket jag trodde att jag skulle få, inte många men någon trodde jag faktiskt. Många av er har påpekat att det var starkt att dela och jag ångrar inte en sekund nu i efterhand att jag gjorde det. Självklart med Jockes godkännande. Jag tvingade honom att läsa inlägget innan.... ;-)
Det som är mest häftigt är att det är inte bara av folk jag känner, bekanta eller bekantas bekanta. Till och med människor som jag aldrig träffat och inte har en aning om vilka de är har hört av sig, tackat för att jag lyfte på locket och delade med mig. Det betyder mycket att ni tar er tid att skriva och dela med er. Det är häftigt tycker jag, då känns det verkligen att man gjort något bra då. 
Jag har dessutom fått ungefär 15 personer till bland mina vänner, bekanta, kollegor och bekantas bekanta som gått eller går igenom samma sak. Så man är aldrig ensam i det här. Glöm aldrig det ni som fortfarande kämpar!
Stora kramar till er alla och hoppas ni haft en fin helg!
 
 

Magen i vecka 22

2 kommentarer:

  1. Fantastiskt att ditt inlägg fått sån spridning! Och fin mage! <3 <3

    SvaraRadera
  2. Ja eller hur! Nu har vi passerat 2000 läsare. Helt galet! Puss <3

    SvaraRadera