tisdag, mars 10, 2015

Gräsänka med finbesök

Efterom Jocke är i Göteborg ett par dagar med jobbet är jag gräsänka.
Jag å alla pälsklingarna.
Tur jag har dem å ni kan tro att de håller koll på mig. Framförallt Franz vaktar som tusan! Imorse hade jag alla fyra med mig in på toa som sällskap. Det här med att ha någon form av privat zon där inne kan man bara glömma men det är gott med lite sällskap!

Sällskap har vi haft ikväll också! Av allra finaste Cain. Vi är så lika men ändå så olika. Kompletterar varandra väl och få kan man prata med om så allvarliga saker på ett så okonstlat sätt som med henne. Riktig vänskap när den är som allra bäst!
God mat hade hon med sig också & efter maten kröp vi upp i varsin soffa framför en tänd brasa med en kopp kaffe å en skål med frozen yoghurt a la Yollibox. Så gott & definitivt ett nåste prova för er som inte gjort det! En alldeles perfekt kväll enligt både mig och framförallt hundarna som är väldigt glada i henne också.

Efter ett samtal med sambon, kvällskissen & en sen dusch inveg jag den lilla presenten jag fick, Mandelolja, och nu är det dags att knyta sig. Imorgon är det en ny dag med nya upptåg!

Sov gott! ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar